منابع آزمون استخدامی پرستاری

در اینجا قصد داریم منابع لازم جهت موفقیت در آزمون استخدامی پرستاری را معرفی کنیم. سوالات آزمون دو بخش تخصصی و عمومی را دربر می‌گیرد که برای موفقیت در آزمون باید در هر دو بخش به تسلط کافی برسید. چرا که اگر حدنصاب دروس عمومی را کسب نکنید سوالات بخش تخصصی تصحیح نخواهد شد.

به علاوه لازم است علاوه بر تست زنی به مطالعه منابع آزمون نیز بپردازید. اکتفا به تست زنی بدون مطالعه منابع اغلب تلاش شما را برای موفقیت در آزمون با شکست همراه خواهد کرد.

دروس تخصصی آزمون: پرستاری داخلی جراحی ، پرستاری کودکان، پرستاری بهداشت روان ، پرستاری بهداشت جامعه و پرستاری مادران و نوازدان

 

به منظور مطالعه دروس تخصصی منبع جامع کتاب‌های سری مرور جامع پرستاری می باشد که توسط مدرسین تخصصی پرستاری  گردآوری شده است. در این کتاب ها علاوه بر مرور جامع مطالب، سوالات طبقه بندی شده برای هر فصل آورده شده و مطالب بر اساس منابع معتبر و اصلی آزمون‌ها به نگارش درآمده است.

اگر فرصت شما برای مطالعه دروس تخصصی محدود است، کتاب‌های سری مرور سریع پرستاری می تواند برای شما بهترین گزینه باشد. در این کتاب‌ها سعی شده است که مهمترین نکات از منابع اصلی و معتبر گردآوری شوند و با مطالعه آن‌ها می توانید با مرور و جمع بندی نهایی برای آزمون‌ها آمادگی پیدا کنید.

برای تست زنی و آشنایی با سوالات تخصصی کتابیار یکی از دو منبع زیر رابه شما پیشنهاد می کند:

کتاب بانک آزمون جامع پرستاری تالیف عاطفه اسدپور اصل

کتاب درسنامه جامع پرستاری (بانک سوالات) تالیف اسدی نوقابی

 

دروس عمومی آزمون: جهت مشاهده منابع هر درس روی آن کلیک کنید

ریاضیات عمومی و آمار، زبان انگلیسی عمومی ، زبان و ادبیات فارسی ،

فناوری اطلاعات (ICDL) ، معارف اسلامی ، اطلاعات عمومی ، هوش و استعداد تحصیلی

 

در صورتی که به دنبال یک منبع جامع هستید و زمان لازم برای مطالعه منابع جداگانه را در اختیار ندارید، می توانید کتاب آزمون های استخدامی و اطلاعات عمومی تالیف لاچین جعفری دودران را مطالعه کنید که پرفروش ترین کتاب دروس عمومی جهت مطالعه آزمون استخدامی می‌باشد. این کتاب شامل شرح و خلاصه دروس می باشد و سوالات طبقه بندی شده ادوار گذشته آزمون های استخدامی به همراه پاسخنامه کلیدی و تشریحی را دربردارد.