کتاب زبان تخصصی مهندسی صنایع تالیف مهندس محسن شایان

  • 150,000 تومان142,500 تومان


کتاب زبان تخصصی مهندسی صنایع تالیف مهندس محسن شایان

 در این کتاب کوشش شده است در دوازده درس سرفصل های عمده مهندسی صنایع معرفی گردد و علاوه بر اینکه تعاریف و توضیحات به زبان انگلیسی آورده شده اند، ترجمه آنها نیز به منظور تنویر ذهن خواننده بعد از هر درس گنجانده شده است تا در بدایت امر دشواری در فهم مطلب نباشد؛ سپس از سرفصل مورد نظر تمرین های متعدد در قالب سوالات "چهارگزینه ای" و همچنین "جای خالی" تعبیه شده است تا بر تسلط خواننده بر مطلب بیافزاید.

 از آنجایی که اغلب سوالات در آزمون هایی همچون کارشناسی ارشد یا دکتری در غالب سوالات درک مطلب (Reading) مطرح می گردد، در هر درس نکات و تکنیک هایی در راستای پاسخگویی به این نوع سوالات آمده است و متناسب با آن نکات و همچنین با در نظر گرفتن موضوع درس، سوالاتی به منظور تمرین آن نکات گنجانده شده است.

 پس از پایان درس ها، سوالات متعدد از آزمون های ورودی کارشناسی ارشد دانشگاه ها به همراه بیست و چهار دوره آزمون های تالیفی آمده است تا دانشجویان و داوطلبان مشتاق هیچ نوع کمبودی برای تمرین بیشتر و آشنایی با سوالات نداشته باشند. همچنین در انتها فهرست واژگانی آمده است که بسیاری از واژگان تخصصی و اصطلاحات مهندسی صنایع در آن ذکر شده است که هم راهی برای آشنایی با واژگان و اصطلاحات می باشد و هم می توانند به عنوان یک دیکشنری کوچک برای خوانندگان این کتاب باشد.

جهت مشاهده مشخصات کتاب (سال چاپ، نوبت چاپ و ...) روی بخش اطلاعات کتاب کلیک کنید.

مشاهده کتاب زبان عمومی زیر ذره بین (جلد اول: واژگان) تالیف هادی جهانشاهی (کلیک کنید)

شما می توانید این کتاب را هم اکنون از فروشگاه کتابیار سفارش دهید.

کتاب زبان تخصصی مهندسی صنایع تالیف مهندس محسن شایان

مشخصات کتاب
موضوع زبان تخصصی مهندسی صنایع
ناشر نگاه دانش
مولف محسن شایان
نوبت چاپ 8
سال چاپ 1402
تعداد صفحات 344
قطع وزیری
نوع جلد شومیز
شابک 9789641572305

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
    بد           خوب