کتاب ساختن اثر تونی فیدل ترجمه آراز بارسقیان

  • 295,000 تومان236,000 تومان


کتاب ساختن اثر تونی فیدل ترجمه آراز بارسقیان

راهنمایی نامعمول برای ساختن چیزهایی که ارزش ساخته شدن دارند

از متن کتاب:

مدرسه‌های سنتی درباره‌ی شکست به شما تفکر اشتباه می‌دهند. شما درباره‌ی موضوعی می‌آموزید و امتحان می‌دهید. اگر نمره نیاورید، کار تمام است. ولی وقتی از مدرسه بیرون می‌روید، خبری از کتاب و امتحان و نمره نیست. اگر شکست بخورید، چیزی می‌آموزید. راستش، در بیشتر مواقع این تنها راه آموختن است، به خصوص اگر چیزی بسازید که دنیا پیش از آن ندیده باشد. بهترین راه برای پیدا کردن کاری که عاشقش هستید و البته شغلی که شما را موفق کند این است: چیزی را دنبال کنید که ذاتاً به آن علاقه دارید. برای انتخاب مکان کار خطر کنید. به جای عمل کردن به خط به خط کتاب‌های درسی کسب و کار برای پول در آوردن، از حس کنجکاوی خودتان پیروی کنید. فرض کنید که در دهه‌ی سوم زندگی _بین بیست تا سی سالگی_ اکثر انتخاب‌های شما بی‌فایده‌اند و شرکت‌هایی که راه می‌اندازید یا بهشان کی پیوندید شکست می‌خورند. اوایل سال‌های بزرگسالی عملاً زمان سوختن رویاهایتان و آموختن بیشتر و بیشتر از خاکستر رویاهای سوخته است. عمل کن، شکست بخور، بیاموز؛ بقیه‌اش خودش جور می‌شود.

درباره کتاب ساختن اثر تونی فیدل

تونی فیدل ساختن را نوشته است چون هر کسی نیاز دارد کاری معنادار انجام دهد و حقش است که معلم و مربی داشته باشد؛ کسی که این روند را دیده باشد، انجامش داده باشد و بشود امیدوار بود که در سخت‌ترین شرایط کاری هم بتواند کمک کند. معلمی که پاسخ‌ها را تحویل شما نمی‌دهد ولی سعی می‌کند کمکتان کند تا معضلات خود را از منظری تازه ببینید و راه‌حل خودتان را پیدا کنید.
هر جایی از این کتاب را که باز کنید توصیه یا داستانی را می‌خوانید که برایتان جالب یا کاربردی است. چیزی که به کارِ بحرانِ امروزتان بیاید. چون همیشه بحران وجود دارد؛ یا بحرانی شخصی، یا سازمانی یا رقابتی.
بیشتر کتاب‌های مربوط به کسب‌وکار نظریه‌ای اساسی دارند که حدود سیصد صفحه می‌شود. اگر به‌دنبال دریافتِ توصیه‌های خوب و گسترده در زمینه‌های مختلف هستید، لازم است چهل کتاب بخوانید؛ مدام آن‌ها را ورق بزنید تا تکه‌ای اطلاعات به‌دردبخور به دست آورید. فیدال در این کتاب فقط چیزهای به‌دردبخور را آورده است.
ساختن برای هر کسی است که می‌خواهد چیزی تازه بسازد، کسی که به‌دنبال رسیدن به چیزی برتر است، کسی که نمی‌خواهد وقت باارزش خود را در این سیاره‌ی باارزش هدر دهد.

کتاب ساختن اثر تونی فیدل ترجمه آراز بارسقیان

مشخصات کتاب
موضوع روانشناسی موفقیت
ناشر میلکان
مولف تونی فیدل
مترجم آراز بارسقیان
نوبت چاپ 5
سال چاپ 1403
تعداد صفحات 408
قطع رقعی
نوع جلد شومیز
شابک 9786222544317

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
    بد           خوب