کتاب باشگاه پنج صبحی ها تالیف رابین شارما ترجمه رضا اسکندری آذر

  • 269,000 تومان215,250 تومان


کتاب باشگاه پنج صبحی ها تالیف رابین شارما ترجمه رضا اسکندری آذر

“سخنران همایش به کارش وارد بود، یک سخنران واقعی. وی در دهه هشتاد عمر و بسیار مشهور بود، تقریباً در انتهای دوران حرفه ای اش قرار داشت، و به عنوان استاد بزرگ انگیزش، در تمام دنیا مورد احترام بود. او یکی از اسطوره های راهبری، و سیاست مداری بی ریا بود که به مردم کمک می کرد چشمشان روی موهبت هایشان باز شود.

در جامعه و فرهنگی مالامال از نوسانات، بلاتکلیفی و ناامنی، همایش های این سخنران جمعیتی برابر با یک استادیوم ورزشی را به خود جذب می کرد، مردمی که نه تنها دلشان می خواست زندگی ای پر از خلاقیت، بازدهی و کامیابی داشته باشند، بلکه اشتیاق وافری برای تعالی دادن بشریت داشتند، طوری که در فرجام کار، اطمینان داشته باشند که میراثی فوق العاده از خود به جای گذاشته اند و روی زندگی نسل های آتی اثری داشته اند.

کار این مرد منحصر به فرد بود. او بینش هایی را با هم می آمیخت که سلحشور درون شخصیت ما را نیرو می بخشید و شاعر سرزندۀ مقیم در قلبمان را تکریم می کرد. پیام او به افراد عادی اجتماع نشان می داد چطور می توانند در بالاترین سطوح قلمروی کسب و کار به موفقیت برسند و در عین حال، جادوی نهفته در یک زندگی غنی را احیا کنند. در نتیجه، ما را به حالت هیبتی که زمانی حس می کردیم بر می گرداند، یعنی قبل از آنکه دنیای سخت و سرد، نبوغ ذاتی مان را با ملغمه ای از پیچیدگی ها، سطحی نگری ها و انحرافات ذهنی ناشی از شیوع فناوری به بردگی بکشد.

سخنران گرچه قدبلند بود، گذر عمر اندکی قامتش را خم کرده بود. او بر روی سن، محتاطانه و در عین حال، موقر راه می رفت. کت و شلوار ذغالی با راه راه های باریک سفید که عالی به تنش دوخته شده بود، ظاهری با وقار به او می داد. و عینکی که شیشه هایی با ته رنگ آبی داشت، به مقدار کافی، حالت خودمانی در او ایجاد می کرد.”

جهت مشاهده مشخصات کتاب روی بخش اطلاعات کتاب کلیک کنید.

مشاههد کتاب نامه های محرمانه راهبی که فراری اش را فروخت اثر رابین شارما ترجمه رضا اسکندری آذر از نشر نون (کلیک کنید)

شما می توانید این کتاب را هم اکنون از فروشگاه کتابیار سفارش دهید.

کتاب باشگاه پنج صبحی ها تالیف رابین شارما ترجمه رضا اسکندری آذر

مشخصات کتاب
موضوع روانشناسی موفقیت
ناشر نون
مولف رابین شارما
مترجم رضا اسکندری آذر
نوبت چاپ 45
سال چاپ 1402
تعداد صفحات 352
قطع رقعی
نوع جلد شومیز
شابک 9786226652179

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
    بد           خوب