کتاب نامه های محرمانه راهبی که فراری اش را فروخت رابین شارما ترجمه اسکندری آذر

  • 89,000 تومان


کتاب نامه های محرمانه راهبی که فراری اش را فروخت رابین شارما ترجمه اسکندری آذر

رابین شارما نویسنده و سخنران انگیزشی اهل کانادا است که کتابهایش به بیش از 70 زبان ترجمه شده و در سراسر دنیا طرفدارانی پرشور دارد. شارما در پانزدهمین سالگرد انتشار کتاب مشهورش راهبی که فراری اش را فروخت حکایتی قدرتمند و زیبا را به رشته تحریر درآورده که سالیان سال میان خوانندگان آثارش طنین انداز می شود. نامه های محرمانه راهبی که فرارش اش را فروخت اثر غافلگیر کننده دیگری است که لذت دوستداران نوشته های شارما را کامل می کند.

شخصیت جولین منتل کتاب راهبی که فراری اش را فروخت در این کتاب یکی از اقوام دورش را به سفری ماجراجویانه به نقاط مختلف دنیا می فرستد تا طلسم ها و نامه های محرمانه اش را جمع آوری کند. نامه های محرمانه حاوی نوشته هایی هستند که تمام آنچه را جولین طی سال ها دربارۀ زیستن یک زندگی خارق العاده آموخته منعکس می کنند، مجموعه ای که قرار است به میراث او تبدیل شود. رابین شارما این بار در سفری تاثیرگذار و مسحورکننده، از تنگه بوسفور تا گوردخمه های پاریس و بسیاری جاهای دیگر، درس هایی ارزشمند از شادی حقیقی و موفقیت را با ما در میان می گذارد.

نشر نون پیش تر کتاب باشگاه پنج صبحی ها را از همین نویسنده راهی بازار کرده که با استفبال چشمگیر مخاطبان آثار انگیزشی مواجه شده.

جهت مشاهده مشخصات کتاب روی بخش اطلاعات کتاب کلیک کنید.

مشاهده کتاب باشگاه پنج صبحی ها تالیف رابین شارما ترجمه رضا اسکندری آذر (کلیک کنید)

شما می توانید این کتاب را هم اکنون از فروشگاه کتابیار سفارش دهید.

کتاب نامه های محرمانه راهبی که فراری اش را فروخت رابین شارما ترجمه اسکندری آذر

مشخصات کتاب
ناشر نون
مولف رابین شارما
مترجم رضا اسکندری آذر
نوبت چاپ 5
سال چاپ 1401
تعداد صفحات 224
قطع رقعی
نوع جلد شومیز
شابک 9786226652407

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
    بد           خوب