کتاب 12 قانون زندگی نوشدارویی برای بی نظمی جردن بی پیترسون ترجمه حامد رحمانیان

  • 279,000 تومان265,250 تومان


کتاب 12 قانون زندگی نوشدارویی برای بی نظمی جردن بی پیترسون ترجمه حامد رحمانیان

کتاب های خودیاری در زمینه های موفقیت، خودشناسی و روانشناسی، طرفداران و علاقه مندان بسیاری در سراسر دنیا دارند و تعداد کتاب های پرفروش در این سبک کم نیستند. نویسندگان این کتاب ها معمولا به زبانی ساده و قابل فهم و گاهی سخت و پیچیده سعی میکنند تا قوانین، دستورات، برنامه ها، ایده ها و راهکارهایی عملی ارائه دهند تا خواننده بتواند به پیشرفت هایی در زمینه زندگی، کار، روابط و خودشناسی دست یابد.

ایده جمع آوری و نوشتن این کتاب از آنجایی شروع می شود که پیترسون در یک سایت پرسش و پاسخ عضو می شود و سوالاتی مربوط به روانشناسی، خودیاری، زندگی، موفقیت و غیره را جواب می دهد. همچنین نظرات خود را در همین زمینه ها به صورت ویدئویی در اینترنت منتشر می کند. این پاسخ ها، نظرات و ویدئوها با استقبال گرم و مثبت از طرف خوانندگان و بیننده ها روبه رو می شوند. از همین رو پیترسون تصمیم می گیرد تا همه مطالب مرتبط با موفقیت، خودیاری و چگونه زندگی کردن را در قالب قوانینی برای زندگی حمع آوری کند. او برای نشان دادن تاثیرات مثبت این قوانین ظاهرا ساده در زندگی نه تنها از رشته روانشناسی بلکه از دیگر رشته ها و موضوعات نیز کمک می گیرد و این قوانین رو اتشریح می کند.

این کتاب با یک پیشگفتار و یک مقدمه شروع می شود. پیشگفتار به قلم دوست نویسنده دکتر نورمن دویج و مقدمه به قلم خود نویسنده است. آن ها برای نوشتن این دو متن، از بیشتر رشته ها و حوزه ها بهره گرفته اند به همین دلیل ممکن است مطالب کمی پیچیده به نظر برسند. با این حال با پرداختن به تشریح قوانین در هر فصل تا حدودی از این پیچیدگی کاسته شده مطالب قابل فهم تر می شود. توصیه می کنیم با دقت، تمرکز و صبوری بیشتری این کتاب را بخوانید و از پیچیدگی های گاه و بی گاه متن ناامید نشوید.

مطمئنا در انتهای کتاب، از تجربه سفری شگفت انگیز به همراه نویسنده خشنود خواهید شد. اگر به هر دلیلی خواستید اصل مطلب را بخوانید، مستقیم سراغ فصل اول بروید و مطالعه پیشگفتار و مقدمه را به بعد موکول کنید. البته ساختار فر فصل به شکلی است که ممکن است در ابتدا منظور نویسنده را متوجه نشوید، اما بعد در نقطه ای که انتظارش را ندارید سناریوی مد نظر نویسنده برای بیان نکته طلایی آن فصل برایتان آشکار می شود.

سرفصل های این کتاب:

قانون اول: صاف بایستید و شانه هایتان را عقب بدهید

قانون دوم: با خودتان مانند کسی رفتار کنید که مسئول کمک به او هستید

قانون سوم: با کسانی دوست شوید که بهترین ها را برایتان می خواهند

قانون چهارم: خودتان را با دیروزتان مقایسه کنید نه با امروز شخصی دیگر

قانون پنجم: نگذارید فرزندانتان کاری کنند که از آن ها متنفر شوید

قانون ششم: پیش از آنکه از دنیا انتقاد کنید، اول خودتان را اصلاح کنید

قانون هفتم: چیزی را دنبال کنید که معنادار است

قانون هشتم: حقیقت را بگویید، یا دست کم دروغ نگویید

قانون نهم: فرض کنید ممکن است چیزی بداند که شما نمی دانید

قانون دهم: در گفتار خود صریح باشید

قانون یازدهم: وقتی بچه ها اسکیت سواری می کنند مزاحمشان نشوید

قانون دوازدهم: هرگاه در خیابان با گربه ای روبه رو شدید، او را نوازش کنید

کلام آخر با این خودکار چراغ دار جدید باید چه کار کنم؟

کتاب حاضر اثر جردن بی پیترسون ترجمه حامد رحمانیان میباشد و توسط نوین به چاپ رسیده است. شما میتوانید این کتاب را هم اکنون از فروشگاه کتابیار سفارش دهید و با پست پیشتاز در سراسر کشور تحویل بگیرید.

برای مشاهده سایر کتاب های روانشناسی موفقیت کلیک کنید

کتاب 12 قانون زندگی نوشدارویی برای بی نظمی جردن بی پیترسون ترجمه حامد رحمانیان

مشخصات کتاب
موضوع روانشناسی موفقیت
ناشر نوین
مولف جردن بی پیترسون
مترجم حامد رحمانیان و هادی بهمنی
نوبت چاپ 9
سال چاپ 1402
تعداد صفحات 395
قطع رقعی
نوع جلد شومیز
شابک 9786008738480

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
    بد           خوب