کتاب پس از تو تالیف جوجو مویز ترجمه مریم مفتاحی

  • 332,000 تومان265,750 تومان


کتاب پس از تو تالیف جوجو مویز ترجمه مریم مفتاحی

داستان کتاب

کتاب “من پیش از تو”  داستان زندگی لوئیزا کلارک را قبل از اینکه ویل ترینر به زندگی او وارد شود روایت می کند. در واقع در قسمت عمده این کتاب “لو“ زندگی خودش را داشت و تحت تاثیر ویل زندگی نمی کرد. ولی در اواخر داستان لو به کلی عاشق ویل شده بود.

اما کتاب “پس از تو” به روایت زندگی لو بعد از از دنیا رفتن ویل می پردازد.

برای مشاهده کتاب “ من پیش از تو “ اینجا کلیک کنید.

کتاب دوم نیز مانند کتاب اول با یک حادثه آغاز می شود. حادثه ای که داستان کتاب “پس از تو” بر آن سوار است. لوئیزا پس از مرگ ویل به لندن آمده است و در آپارتمانی که با پول ویل خریده است زندگی می کند. پولی که ویل برای او گذاشته بود تا زندگی خود را تغییر دهد.

لو در کافه فرودگاه مشغول به کار است و مدام خاطرات ویل را مرور می کند، در ذهن خود با او گفتگو می کند و هنوز نتوانسته است آن زندگی را که ویل از او خواسته بود در پیش گیرد. داستان کتاب با ملایمت پیش می رود تا این که اتفاقی عجیب در زندگی لوئیزا رخ می دهد و زندگی او را به حاشیه می برد. این اتفاق در واقع شروع داستان کتاب پس از تو است.

 

قسمت هایی از کتاب

   
مادرم به من گفته بود همراهی با ویل روی زندگی ام اثر می گذارد. من فکر کرده بودم از لحاظ روانی می گوید. اما حالا فکر می کردم منظورش حس گناهی است که در من ایجاد شده و اکنون باید بر آن فائق می آمدم. غم و اندوه و بی خوابی، فوران غیر عادی و بی مورد خشم. گفت و گوهای درونی تمام نشدنی با کسی که وجود نداشت. حالا می دیدم من همان آدم نیستم. من در این دوره و زمانه ی دیجیتال، آدم دیگری شده بودم و تا ابد همین می ماندم. موضوع سرهایی بود که وقتی در خیابان های شلوغ راه می رفتم به طرفم می چرخیدند، «خودش است؟» حتی اگر می توانستم همه چیز را از حافظه ام پاک کنم، هرگز نمی توانستم خودم را از قضیه مرگ ویل کنار بکشم. اسمم با اسمش گره خورده بود. مردم بر اساس اطلاعات اندکی که داشتند درباره ام قضاوت می کردند؛ گاهی هم اصلا هیچ چیز نمی دانستند و اظهار نظر می کردند، هیچ کاری از دستم بر نمی آمد.

 

من بهتر از هر کسی می دانستم  چهره ای که آدم ها انتخاب می کنند تا از خودشان به دنیا ارائه کنند، با آن چه در اصل هستند بسیار فرق می کند. می دانستم رنج و اندوه می تواند شما را به رفتارهایی وادارد که حتی نمی توانید کمترین درکی از آن ها داشته باشید.

 

وقتی عزیزی را از دست می دهیم، کسی که عاشقش هستیم، ظاهرا دیگر توان برنامه ریزی نداریم. گاهی افراد حس می کنند دیگه هیچ اعتمادی به آینده ندارند، گاهی هم خرافاتی می شوند.

 

شما می توانید این کتاب را هم اکنون از فروشگاه کتابیار سفارش دهید.

برای مشاهده سایر کتاب های رمان و داستان اینجا کلیک کنید.

 

 

کتاب پس از تو تالیف جوجو مویز ترجمه مریم مفتاحی

مشخصات کتاب
موضوع داستان های انگلیسی - قرن 20م.
ناشر آموت
مولف جوجو مویز
مترجم مریم مفتاحی
نوبت چاپ 61
سال چاپ 1402
تعداد صفحات 544
قطع رقعی
نوع جلد شومیز
شابک 9786003840188

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
    بد           خوب

کتاب های مرتبط